Úvodní strana rozlišovací diety

90 denní rozlišovací dieta

994374223

Knížka je sestavena tak, abyste nemuseli přemýšlet, co budete jíst další den. Není přitom nutné, abyste dodržovali jídla, která vám knížka předepisuje. Důležité je v průběhu dne vybírat pouze ty potraviny, které jsou dovoleny a podle knížky si z nich připravit jídlo. Pokrmy jsou jednoduché, sestavené z potravin, které dostanete v každém obchodě. Zjednodušte si vaření a některá jídla si připravte tak, abyste si je mohli uložit v mrazničce i na několik dní.

 

Pokud vaříte pro celou rodinu, už při čtení doporučeného jídelníčku zjistíte, že strava je vhodná i pro její ostatní členy. Přidáte jim některé suroviny např. koření, upravíte postup a oběd nebo večeře jsou hotové. Není to žádný problém. Různé přídavky a přílohy jsou ale pouze pro ně. To, že vy držíte dietu, já vaše rozhodnutí, slíbili jste si to, a proto se snažte svůj slib dodržet. Buďte sami sobě nejlepším přítelem.
 

Dieta je bohatá na ovoce. Kupujte si různorodé ovoce první jakosti. Uži v našich obchodech najdete velký výběr nevšedních druhů ovoce a zeleniny, dopřejte si i takové, které ještě neznáte.

 

Můžete sáhnout i po méně slazeném kompotu, kupte si menší konzervu a šťávu smíchejte s vodou. Pokud máte odšťavňovač, ještě lépe, čerstvě připravený džus je plný slunce. Pokud nemáte rádi ovoce, zkuste ho zkombinovat s čerstvou zeleninou. Nebo si namíchejte ovocně-zeleninový džus.
 

Postarejte se i O TĚLO

Pokud máte nějaké vážnější zdravotní problémy, dříve, než začnete s dietou, poraďte se s lékařem. V průběhu diety si nechte změřit tlak a zkontrolovat krevní obraz. Nezkoušejte nic, co by vám mohlo více ublížit, než prospět. Zdraví je na prvním místě a jste za něj odpovědný. Ať kilogramy ubývají raději pod dohledem lékaře.

Internetová lékárna-online nonstop

Strategie hubnutí v následném udržení tělesné hmotnosti je menší příjem kalorií spojená se zvýšenou fyzickou aktivitou. K dietě patří i pohyb, jakýkoliv ale musí být pravidelný. Ideální by bylo najít si sportovního spojence. Pohyb je velmi důležitý pro udržení pružnosti a pohyblivosti těla. Pravidelným pohybem si vybudujete a zpevníte svalovou hmotu. Spalování tuku v organismu bude maximální a vaše tělo bude nepřetržitě čerpat a zpracovávat energii do konce i během spánku. Utírání prachu, vysávání nebo práce v zahradě jsou běžné činnosti, vaše tělo však potřebuje jiný druh pohybu. Dopřejte mu to, i když máte velkou nadváhu. Malými krůčky se dopracujete k úspěšnému výsledku, a to je přece váš cel.ketogenní dieta